- Ik kan niet verder (na alles juist ingevuld te hebben):
Probeer het eerst op een (Windows) computer met een andere browser, bij voorkeur Chrome.
Werkt het nog steeds niet, stuur ons een screenshot (alt + printscreen, dan plakken in paint, opslaan en mailen).
Wij nemen dit dan op met de leverancier. - Fout: pakket is voor dit kind niet beschikbaar vanwege de leeftijd.
Oplossing: Vul een wijzigingsdatum in voor de BSO na de 4e verjaardag van uw kind.
U kunt bij de stap vragen de originele inschrijfdatum van de wachtlijst invoeren, zodat uw wachtlijst prioriteit meegenomen wordt. - Fout: Uw email adres is mogelijk al bij ons bekend. Wanneer dit het geval is dan....
Oplossing: Ga naar de inlog pagina via: https://www.wonderberk.nl/ouders/ouderportaal-en-app
Klik op wachtwoord wijzigen. Log dan in op het ouderportaal met uw aangemaakte wachtwoord. Dan kunt u:- Uw kind inschrijven indien er nog geen kind aangemaakt is in ons systeem: (klik in het menu op familie en dan op het groene bolletje)
- Broertje/zusje inschrijven (klik in het menu op familie en dan op het groene bolletje)
- Nieuwe aanvraag/contract aanmaken, indien er nog geen contract zichtbaar is bij contract (klik bij uw kind op het contract en dan op het groene bolletje)
- Opvang wijzigen/extra dag aanvragen (klik bij uw kind op het contract, klik op het contract en dan op het groene bolletje van de popup)
Check ook uw spam. - Klopt het dat jullie op de dinsdag pas opvang bieden vanaf 15u? Mijn dochter heeft les tot 13:00 uur.
De dinsdag 15h is een fout in de setup van het systeem met de opvang en schooltijden. De leverancier is aan het kijken waarom die opvangtijd op 15h staat. U kunt gewoon die dag aanvinken en bij de opmerkingen zetten dat u opvang vanaf 13 wilt. Als wij de juiste klas aan de aanvraag koppelen dan komt het ook goed.